Inte Söndag?

Det känns som det iaf. Idag har jag bara slappat, fast jag var faktiskt ute och gick tidigare! Det har varit skönt, pratade med min syster och min mormor lite förut också. Det va kul, saknar dom så!

Jag slingade också mitt hår, på mitt egna sätt haha! Jag kletade på lite överallt till slut, men det blev helt okej faktiskt. Det jämnade ut sig. Jag har fortfarande halva färgningen kvar, så jag tänkte göra det igen nästa vecka någon gång. Det blir bara bättre och bättre iaf, men jag får köra några inpackningar så det inte slits sönder. Självklart är det inte livsviktigt, men när jag börjar må dåligt och känner  att jag inte kan ha det nersläppt överhuvudtaget så måste något göras. Jag kan ju faktiskt inte gå runt och må dåligt över det, så då gör jag hellre något åt det.

Jag fick köpt iPod sockar idag, det är som en liten strumpa som man stoppar iPoden i. Jätte söta å så fick jag några stycker i olika färger, gav en till min värdmamma. Eftersom hon också har en iPod, och jag tycker inte om lila :P
Lyckades också hitta en sovsäck! Haha, den e så ful! Kamoflage färgad, i mörkgrön. Pinsamt, men den kostade bara 13 dollar, så jag kan slänga den i slutet av resan med gott samvete.

Imorgon ska jag nog åka in till stan en liten stund, kolla läget och ta lite bilder. Det är fint väder här nu så jag får passa på innan molnen kommer! Då blir det inga fina kort. Jag tar mig nog ner till frihetsgudinnan imorgon, och kikar lite på henne.

Puss och kram, sov gott!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0