"Jag ska måla hela himlen, lilla mamma"


Nja.. Den som målar mest just nu är nog min pappa, han fixar och donar i mitt lilla rum :) Åh så glad jag e!

Jag fick ett paket idag från världens bästa mamma, och det var en stooor påse med lösgodis! Mumma! Men jag åt bara tre bitar sen rullade jag ihop den och gömde den. Svårt att gömma den från mig själv, men tro mig, jag kan tappa bort allt.
Det ska sparas till min resa, så jag har något att tugga på.
Jag fick en cool stegräknare också, jag har gått 921 steg på 1,5 timme. Det var ju kanske inte någon höjdare, men det ska bli skit skoj att se hur mkt man går! Men man går tydligen tre steg när man tar på sig byxorna efter man varit på toa.

Nu har jag varit iväg precis och köpt något konstigt så att mina byxor kan vikas upp. Har också hyrt filmer, så det blir lite mys nu. Om ni inte visste det så älskar jag att se på film.

Nä, film var det..Puss

Kommentarer
Postat av: syster

hej min älskling. duktig du är 921 steg är jättebra man skall ta 10000 steg är bra för en dag då har man en bra daglig motion.



puss

2008-10-28 @ 14:44:37

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0