Mamma, vi har en Sven..





Har du en Sven?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar; Du, de brukar ju inte krävas så mycket för att du ska få ont i magen ;) Men Aaaaaaa de kändes så härligt att prata med dig igår. Jag fick en stor "klump i halsen" (eller vad man ska kalla de....) Saknar dig verkligen jättemycket, även om de antagligen är svårare för dig än mig eftersom du e kvar i samma miljö som vi brukade va i. Roligt att när jag skriver så låter det som vi hade värsta kärleksförhållandet, hahaha. (Du och jag e verkligen ett udda par, så olika men funkar så bra ihop! =) ) Men nu e de bara en månad kvar till din resa!!!! Å sen e du snart hemma i svedala igen. Ses då! Godnatt!

2008-10-17 @ 23:55:07
Postat av: Amanda

Kolla in på min blogg Tina!

2008-10-18 @ 00:53:50
URL: http://mandamanda.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0