Meh.. Jag vill också..


Sarah å Putte fågel, Lotta å Daniel (Mohaha du e döööd) och Nina och Totte (Inga kommentarer).
Alla dessa i Brittalenas, Sara och Nina i samma hus på samma våning till och med! Lotta i huset breve.
Ja, bara jag som fattas..

Men, jag vill ju igentligen inte flytta hemifrån. För jag e en hemma mes. Kanske inte trovärdigt med tanke på att jag varit hemifrån ett år utan problem, men det är sant.
Och jag vill nog inte bo ensam frivilligt, eftersom man får leta efter en räddare människa.
Jag tror seriöst på spöken, men självklart inte mitt på ljusa dagen med människor runt omkring mig. Men är jag själv så tror jag att de e någon med mig, kanske för jag är lite knäpp och väldigt rädd, men jag brukar prata med dom i huvudet.
(Okej ni kommer ju verkligen inte tro ja e klok i huvudet) Så tänker jag att "Är det någon här så visa dig INTE, du får gärna vara här men snälla va tyst och göm dig".
Ja, normal har jag väl aldrig varit.

Nä nu ska jag väl försöka minska mina risker att hamna på psyket.

Jag längtar till min resa och jag längtar hem! Blev ja mer normal nu?
Ska iväg snart med familjen och göra iordning pumpor. Just nu så vill jag säga godnatt, men jag får se det positivt. Det kommer bli kul att vara med barnen + att jag antagligen kommer kunna somna lättare ikväll :P

Puss å kram jag saknar er alla mina underbara vänner som är BÄST!
Och min mamma och pappa såklart :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duuu kommer snart hem, då ska de firas :D



Ha de bäst och njut av den sista tiden i staterna!



Puss&Kram your old fjååortiZs-friend

2008-10-23 @ 18:59:47
Postat av: Jennie

Men för fan !!

Uppdatera quinna !..

=D

2008-10-25 @ 21:29:29
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0