Nämen oj..

Vad dålig ja e på att uppdatera.

Inte för att det händer särskilt mycket, dagarna går på som vanligt och jag finner inget riktigt vettigt att skriva här i.

Igår hade vi myskväll med film och glass, "Home alone" blev det. Fick lite hemlängtan, när det var mycket julkänsla och snö.

Jag har fortfarande inte fått reda på vart mina andra 240 spänn gått nånstans? Det har iaf kommit upp nu att skoaffären har tagit dom ena 240, vilket stämmer. Men dom andra då? Snart gått en vecka och det står fortfarande "SKYDDAT BELOPP". Jag har skrivit ett mail till swedbank nu iaf, och se om dom kan hjälpa mig.


Nu ska jag gå och lägga mig, tog mig en skön dush förut. Barnen har varit lediga i två dagar, har varit två mysiga dagar då  jag har kramat och gosat med dom hela tiden! Imorgon börjar skolan igen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nina

saknar dej dundermycke..!!

2008-10-02 @ 15:08:50
URL: http://ninisen1988.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0