Sånt man får jobba på!


Ja, håret är påväg åt rätt hål.. Inte för att de e bra än, men de går åt rätt håll! Tack för all hjälp!

Idag har det varit en sån underbart skön dag verkligen, för jag har gjorde allting så tidigt. Jag gick upp tidigt och hade handlat klart vid 12-13, efter det hade jag tid att prata med mamma lite sen gick jag ut på en lång promenad.
Sen exprimenterade jag med silvershampot och jag blev nästan rädd när jag såg hur lila det va!! Jag ser ingen överdriven skillnad men jag får nog ha i det längre nästa gång, och det syns väl inte bara *poff* sådär.

Lite lessamt med söndag, man borde ju ha vant sig eftersom den dagen kommer varje vecka. Lika illa varje gång..
Imorgon ska jag smita iväg till Valley stream, eftersom jag inte gjorde det i helgen. Har man så lång rast som jag har så är det ingen panik med tid, bara jag hittar vad ja vill ha med en gång!

Om 4 veckor är resan igång, åh jag blir så glad så ja får ont i magen. Men jag har också märkt att magknipen kommer, det nervösa. Ni vet när man e så spänd så man skulle kunna spy? Och det är 4 veckor kvar?!? Tänk då kvällen innan, det lär inte  bli någon sömn för mig inte!

Jag tittade nyss på Oliver Twist, den var faktiskt riktigt bra. Jag älskar bilder på Engelska landskap och Engelsk miljö, vackert. Men det var en hemsk film.

Nä, nu vet ja inte va ja kan skriva mer... Äh, sov gott! Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Gumman !..

Datan hemma är så himla ur balans att varje gång jag skall skriva något raderas det .

Får ta en rekorderlig uppdatering soon .

Silverschampoot är bra, men det går inte på en gång, du får tvätta det med det ett par gånger !..

Nej dags till arbetet :)

Pyhtelipyyh

2008-10-20 @ 17:56:23
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0