11 september


7 år sedan flygplanen flög rakt in i World Trade Center. Jag har inte märkt något speciellt ännu faktiskt, antar att dom har ceremonier inne i stan. Hittils har jag bara mött en mamma som klätt sin dotter "patriotiskt" med blått, rött och vitt. Hörde en låt på radion till alla som blivit drabbade. Mammans man hade varit inne i stan den dagen, och var tvungen att springa bort från molnen. Hon frågade mig om jag sett alla dom bilderna där folk springer bort och röken kommer bakom dom. Hennes man var en av dom. Läskigt som tusan, men han hade ju tur.



Jag var iväg och bytte en mugg iaf, på Starbucks. Så nu har jag 5 st hela, men en e till mamma :)


Nu ska ja dusha, sen får ja se om ja hinner sätta in pengar på banken innan jag hämtar pojken!

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0