8 helger..


88 dagar, tills jag kommer hem.

60 dagar till resan.


Känns bra. 8 helger, känns lagom. Lite, men ändå inte för lite. Jag känner att jag har tid. Men ändå att det inte är långt kvar.

Jag skulle ringa några telefonsamtal idag, men eftersom det är stor tidskillnad blir det problem. Så min kära mor ska hjälpa mig boka tid för att ta ut p-staven. Jag ska gå upp klockan två inatt och ringa demesteamet.

Förhoppningsvis slipper jag gå upp klockan två efter samtalet ja ska ringa, och kan gå över till mail istället.


Trött som få e jag nu, eller matt kanske man ska kalla det. Trött efter allt skit som hänt men nu har jag gjort vad jag kan åt det.

Men, ja e fortfarande matt..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Vart i NY ar det du ar au pair?

2008-09-15 @ 20:40:48
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

NYC? Jag var i Florida, nu ar det DC :)

2008-09-16 @ 00:44:47
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0