Ååååååh!


Jag blir så jävla trött, och nu e ja förbannad!!

Jag betalade resan precis men det står att dom drar någon jävla avgift på 52 dollar! FEMTIOTVÅ dollar??!?! Jag skickade mail nu och skrev väldigt snällt och trevligt men ändå att jag var upprörd att få betala 52 dollar extra.

Hoppas jag får en bra förklaring imorgon på mail, för detta orkar jag inte med längre. Problem med pengar heeeeeeeeeeeeeeeela jävla tiden, jag HATAR det! Och nu är jag arg och ledsen, så jävla pissigt.

Någon slags credits kort avgift? AAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Jag vet inte vart ja ska ta vägen, vill bara gråta och skrika.

Men ändå så står det på det totala att det inte drats något, och jag försöker räkna hela tiden men det slutar på olika summor hela tiden. Jag orkar inte, JAG ORKAR INTE !!!!!!

Kan någon fatta det! Jag ska fan inte ha något att göra med pengar, det bara går åt helvete. När jag bli stor ska ja ha ett autogiro fanskap så det dras automatiskt. Så jag inte ens behöver tänka på pengar som ska dras osv, för det skulle ju ändå bara gå åt helvete.

Fan!

Lisa försökte lugna mig och säga att det bara är till å se vad som dragits från hennes kort, så ser vi om det dragits något mer. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!






Jag hatar det jag hatar det jag hatar det jag hatar det jag hatar det. Även om man tror man gör någonting rätt så går det åt helvete! Man sparar som en jävla idiot, men sen när man ska få betala då går något åt helvete. Man säger upp sig i god tid från gymmet men ändå e dom jävlarna efter mig med någonting och jag vet itne vad!!!!!

Vad fan ska mer gå fel?!? Jag kommer säkert fastna i LA när ja e där borta och så kommer jag bli överkörd och dö.

Varför inte liksom? Varför skulle det går bra för mig liksom?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ush va jobbigt för dig! Men ta de bara lugnt de kommer att lösas sig! Bara du får koll på det så e de ingen fara längre... du upptäckte ju det iallafall, de va ju tur. Och du, jag tror nog inte att du kommer fastna i LA, å inte bli äverkörd och dö för den delen heller...

Take care, be safe, Amanda

2008-09-15 @ 11:53:36
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: mamma

Det löser sig. Det är en världslig sak vet du. Men håller med dig. KÄnns hoppslöst ibland när man tycker att allt man gjort är rätt. Men det är hela tiden något som skall betalas extra. Men du skall veta en sak, du är otroligt duktig att du fixat detta alldeles själv. JÄTTE, JÄTTE , JÄTTEDUKTIGT.



Puss.

Du är snart hemma.

2008-09-15 @ 13:51:54

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0