Åh vilken underbar morgon!


Jag har blivit väckt på ett underbart sätt, eller kanske inte blivit väckt men några få minuter efter jag vaknade läste jag ett mail som jag fick från apple. Det har tydligen kommit ut en helt ny iPod nano.


                     



Jajämen, så ser den ut! Dett gör det ju dubbelt så svårt att välja färg, men jag tänker iaf inte välja någon färg som fanns på någon annan iPod. Antingen gul eller röd.






Jaja, nu över till det som gjorde mig extra glad! Den jag skulle köpa innan  var "bara" 8 GB. Jag ville gärna ha mer, men det kostar naturligtvis mer. Men, den här nanon kostar 149 för 8 GB och 199 för 16 GB. Wohooo! Snacka om glad :D

Läste lite om effekterna med den. Den går nämligen att ha både ståendes och liggande. Vänder du på den så vänder allting på sig.



Och skakar du på den så byter den sång. Haha! Lite kul tycker jag. Jag får även gravera in någonting gratis på den.

Men, ni kan väl säga vilken färg ni tycker?

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Röd eller lila/rosa :)

2008-09-10 @ 17:44:25
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: mammma

Hörru min lilla gumma. Har du inget viktigare att ta upp än färgen på en ipod?????



Du tar väl den du tycker om, det är ju du som skall ha den, eller hur.



Puss och kram.

Nu är du snart hemma.

2008-09-10 @ 22:08:07

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0