Alla svordomar i världen


Det är så TYPISKT! Ge mig pengar och jag LOVAR att något händer. Så typiskt. Jag vill SLÅ någon så hårt.


Jag åker till den här sko affären och köper mina skor, sedan åker jag till Marshalls för att köpa mina joggingskor. Då fungerar inte kortet, så jag åker hem och kollar min internet bank. Då har 241 kronor dragits två gånger. Vilket måste komma ifrån affären, men jag har ju inget bevis. Va ska ja göra då?
Så jag åkte till affären och de enda dom sa var att ja skulle prata me min bank och se vem som dragit dom andra 241. Först var det nån jävla kille som försökte hjälpa mig, och han kunde inte bra Engelska. Så jag blev bara mer förbannad för han började gapa på mig. Jag stog verkligen och skakade med gråten i halsen.

Så nu har jag ringt min mamma, mitt uppe i hennes fest. Hon sa att jag får vänta och se om banken kanske gjort ett misstag eller om det nu är affären som dragit det två gånger. Isåfall skriver ja bara ut ett kontoutdrag och tar med det till affären.

Jag är trött på detta. Jag skulle igentligen blivit en uteliggare utan pengar, eller.. Det kanske e de ja kommer bli? För att jag är en jävla idiot.



Det är ju inte såhär man ska känna när man äntligen fått köpt ett par efterlängtade skor??????? Sitta å lipa å va en stor MES! AAAAH! Nu står dom där på hyllan å va fan bryr ja mig om de när pengar alltid e ett jävla problem för mig.


Jag lyckas ALLTID! Hatar det..


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0