Äntligen färdigrensat


Jag har suttit i många timmar, inte i sträck, och rensat bland alla låtar. Jag har lyckats väldigt väl kan jag lova! Jag hade knappt någon plats kvar på hårddisken. Kanske bara 3 GB, men nu har jag nästan 14 efter alla låtar är borta! Plus en film.. Skönt, nu ska det bara läggas över på iTunes. Ni kanske förstår hur många låtar det var? Och mycket tysk skit som fanns där me, herregud..


Jag satt länge och tittade på min "flygbiljett" förut. Tittade på tiderna hundra gånger och läste all information som fanns. Spännande. Jag berättade för Lisa förut att jag fått datum och tid. Hon tyckte, precis som jag, att det var väldigt sent. Men det gör inte mig någonting, eftersom planet går klockan 10 så behöver jag vara där tre timmar innan vilket blir klockan 7. Och om jag har jäääääätte tur så kanske Lisa har kommit hem från jobbet då och kan köra mig. För då behöver ju trots allt ingen bilen och barnen kan följa med, det hade jag verkligen velat. Men det återstår att se.
Skönt att slippa åka tidigt och stressa iväg iaf.

Nu ska jag sova faktiskt, upp klockan halv nio imorgon för lite äventyr. Det ska väl bli lite intressant. Hoppas det inte håller på i timmar iaf.


Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0