Det funkade!


Jag släckte nog lampan exakt klockan tio, och ärligt talat var jag nervös. Hur ska jag kunna somna? Eftersom detta huset är ganska högljutt, och jag har ju inte tänkt på det innan eftersom jag lyssnade på musik.
Men tillslut somnade jag och drömde en lång och konstig dröm. Men den slutade såååå bra :D

Idag blir det storstädning som sagt, det var en insekt i mitt rum igår så jag fick ryck. Då måste det städas!

Ska köpa en plånbok idag me, så himla fin. Sen ska jag åka runt och kika i några affärer, plus prova ett par skor.

Ha en skön dag allihopa så hörs vi!


Juste, vi har blivit  flera i våran lilla grupp på facebook. Tre från England, varav två åker tillsammans, en från Danmark och så lilla jag! :) Man märker att vi alla är ganska hyper över resan då vi skriver om kläder och pengar och skor hela tiden.
För det är verkligen en "svår" månad att åka i. November, det kan vara både varmt och kallt. Speciellt när vi ska börja i NY, som kommer vara betydligt kallare än Las Vegas och Los Angeles. Men när vi kommer klättra i berg och Grand Canyon så blir det ju kyligare.

Och eftersom vi kommer behöva gå upp tiiiiidigt några gånger för att se soluppgång så blir det varma kläder på.
Åh, som jag längtar!!

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0