Fredag kväll!


Jajämen, sminket är på och klackarna i taket! Har precis gjort ordning drinkarna, så snart är det utgång!


H a h a h a... Not.


Jag och Aline pratade för ett tag sedan om våra liv här, eftersom vi inte umgås så ofta så blir det uppdatering när man ses. Hon sa att hon aldrig festat såhär mycket, och hon kommer nog aldrig göra det igen, under tiden hon varit här. Jag fick ju då säga att det känns som jag aldrig har festat såhär lite och jag kommer aldrig göra det igen.
Fest är kul! Fest är inte fylla och spya, fest är dans och vänner! Förfester är oerhört roliga, och festen är ju höjdpunkten medans efterfesten är kanon! Det är kul att gå ut och roa sig, så jäkla kul. Bara det att när jag gått ut i kba så har det inte alltid varit kul :P
Men, jag har alltid hopp om min kära vän Jennie Boulwen. Jag tror inte jag har haft en olyckad fest med henne någonsin. (Nu funderar jag...) Det har ju varit många kvällar som inte blivit som dom var tänkta, både till det bättre och sämre. Men aldrig tråkigt.

Det dummaste jag gjort på en fest var nog nyår innan jag åkte hit. Vi var på fest, vilket var ganska kul tills efter tolv slaget (Så det brukar vara va?). Min mamma ringer mig lite efter tolv och frågar om jag vill ha skjuts hem. Jag tackade nej, antagligen inne i för djupa diskussioner eller så hade väl en bra låt kommit på. Ungefär 15 min senare ångrade jag mig. Men det var ju försent.
Så jag satt i telefon kö till taxi i ungefär 1 timma. Sen fick jag vänta på taxin en bra stund, och jag bad om att bli avsläppt vid busshållplatsen för å spara pengar.
Så gick jag där, 1 januari 2007. Woho. Nyår, alltid lika överskattat.


Ikväll ska jag bara slappa faktiskt, det blir en dush snart sen ska jag sätta på någon bra film.

Kanske blir "Made of Honor"?

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

sötnos...!!! snart kommer du hem, o när du har kommit hem e de ca 2 månader tills du o ja ska ha klakarna i taket me massa goda drinkar, så ska kristoffer va hemma me bebisen :D haha...

saknar dej (L)

2008-09-06 @ 13:51:32

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0