Hmm.. Ont i magen..


Det ringde en tjej igår och sa att Frank hade tid idag klockan kvart över 9 på morgonen. Jag skrev ner allting på en lapp och la på mikron så att alla kan se. För jag vet med mig att jag alltid glömmer och säga till dom saker!
Så självklart ringer det imorse, och dom säger att Frank har missat tiden.
Men jag frågade dom när dom ringde och påminde om Frank visste om att han hade tid! Så sa hon ja, det vet han men vi påminner bara.
Så han missade det och nu ringde dom och sa att han var tvungen att boka om. Ska jag skriva en till lapp då? För den kommer väl antagligen ingen läsa heller, och jag kommer ju glömma att säga till dom.
Jag blir så trött, och så vill ja ju inte heller att detta ska vara mitt fel.

Åh, jag får ringa Lisa och säga att han måste boka om. Så får hon säga det till honom. Suck!



Det var inte så jätte farligt, jag sa vad som gällde och hon föreslog att jag alltid ringde henne med en gång om någon ringer. Eftersom det sällan ringer någon hit.



Jag har nu också tagit bort Totte som min vän på Facebook och blockat och tagit bort honom på MSN, för han tänker visa hela världen va barnets kön är. Så nu har jag gjort allt jag kan!

Är väl tur att jag inte pratar me honom nått, för nu kan jag inte göra det.



Ska också köpa skor idag! Kom på att jag kan ta bilen till Valley stream och kolla in joggingskor där!! Dom har ju footlocker där också. Så det blir en sväng dit, kanske hittar jag något! Sen ska jag köpa dom bästa hiking skorna i världen.


Puss och kram!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0