Husdjur?


Jajämen. Min firre heter Wilma, Frank och Lisa får dela på en fisk som heter Flower. Och barnen har ju då Tiger och Freddie. Haha! Jag tycker detta är sjukt roligt! Lisa ringde under dagen så berättade jag att vi försöka flytta fiskarna till en stor bunke typ men en hoppa ut på golvet, å jag skreeek på barnen att ta upp den :P hahaha!!! Stackarna, men den hoppade som tur va in i bunken igen! Men då sa Lisa att hon hade en slags skål, som är exakt som en guldfisk skål. Perfekt! Så imorgon ska jag och pojken till havet igen och hämta mer vatten :) Ja tänkte också åka till fiska affären och köpa något roligt att sätta i där. Då får vi också något att göra, eftersom vi är själva i en vecka. Kommer bli ensamt för honom, men det klarar vi.

Nu ska jag sova, är jäääätte trött!!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul me firrar! Läskigt me Island Park...

2008-09-03 @ 11:34:26

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0