Man får väl göra det bästa utav det


Tack mamma och Amanda.


Jag fick ett mail imorse, och antagligen stog det när jag betalade första gången att det dras en avgift. 2% när man betalar.
Men jag ska fråga henne om det finns någon annan möjlighet att "undo" betalningen med kortet och betala på något annat sätt istället så jag slipper betala 50 dollar.

Annars så får väl Lisa helt enkelt bara ta 50 dollar till av min lön den här veckan, om inget kan göras åt saken. Men jag tycker inte precis om att ge bort massa pengar. 50 dollar är 300 kronor, jag hoppar ju inte av glädje precis.


Är fortfarande lite depp, men jag får väl bara försöka ta tag i saken och blir det inte bättre får ja väl bara överleva helt enkelt.




Nu ringde gymmet igen, och hon sa att jag hade en betalning på 8.51 cent som inte gått igenom på mitt kort. Jag blev inte arg, men det här e mitt fjärde samtal jag fått från dom nu.
Jag ringde förra veckan och gjorde klart med en tjej att det står 0 på mitt gymkonto nu och det är inget mer jag behöver oroa mig för.
Så jag sa till kärringen som ringde att jag fått flera samtal om pengar på mitt konto men varje gång så säger dom "okej, men det är ingen fara, då e de fixat" men så får ja ett samtal igen där dom säger samma sak.
Så jag sa helt enkelt att det ska stå noll på mitt konto och det blev jag lovad förra veckan. Men hon sa ju samma sak "okej, jag ska skicka en uppdatering så det inte kommer stå 8.51 dollar längre". Javisst, tack å hej.

Imorgon kommer dom ringa igen, och antagligen säga samma jävla skit igen.
Skulle inte förvåna mig..




Fick svar på mitt mail, och det är så att banken drar 2% eftersom pengarna går till England, inte Trek America. Jag ska helt enkelt aldrig mer åka på någon jävla resa. Jag är verkligen dunder korkad och klarar inte av att ha koll alls. Jag orkar knappt med mig själv.

Det positiva i det hela är att resan är nästan fullbokad, det finns bara 1 plats kvar. Det är väl solskenet i detta monsun regn.

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0