Minneskort: Check!


Sådär ja, det gick smidigt och bra. Åkte iväg till Marshalls efteråt men det blev bara någon minut, jag började må illa och var jätte hungrig så jag åkte hem istället. Så nu ska de bli lite potatismos med kyckling och majs! Gott!


Rasten får bli lite mys tid idag känner jag, efter maten ska jag skriva listan och måla både tå och handnaglar (Handnaglar?). Sen lite ögonbryns plockning, det görs ju varannan månad typ :P Om ens de. Men vem bryr sig!

Nu skriiiiker magen! Måste äta! puss på er

Kommentarer
Postat av: Jennie, San Francisco

Hej :)

Satt och kikade igenom din blogg och samlar pa quarters jag ocksa, och behover Alaska, Illinois och Hawaii men de verkar ju jattesvara att hitta? :p Men skot om dig, kramar!!

2008-09-25 @ 00:05:33

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0