Minneskort och en lista


Nu under rasten ska jag shoppa minneskort, dom rear ut 2GB korten! 20 dollar för 2GB, och 24 dollar för 1GB. Klart man passar på!?

Sen ska jag skriva en lista till helgen, jag och Aline ska utforska staden på lördag så vi måste ha "a plan" som hon säger. Det ska bli kuuul! Äntligen ska ja få se den där LOVE skylten! Och kanske åka upp en sväng i Rockfeller huset om vädret tillåter! Därifrån kan man nämligen se Central Park mycket bättre, och man kan också se Empire State Building sträcka sig upp i skyn :)

Nästa helg vill jag nog åka in och göra en sån målning i Central Park, där dom skissar av en. Det blir jätte fint verkligen, och förhoppningsvis inte alltför dyrt.


Igår gick jag i säng kvart över tio och släckte lampan, men jag låg kanske i en timma och kunde inte somna. Jag automatiskt tänkte byta låt med handen, som jag brukar göra. Asså fattar ni? Ja e så van vid att han musik, så när ja inte ens har den på så letar ja efter mp3:n och försöker "byta låt". Ja e ju störd.
Jag har inte märkt ännu någon skillnad, men det märker ja väl om ett tag.


Ska prova lite skor me! Herrskor också :) Och igår slängde ja en sopsäck me kläder till kyrkan, snäll ja e va?

Puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0