Mitt håååååååååår..

Jag hatar det, visst blev det ljusare. Men det ljusare blev ju självklart ljusare med. Det visste jag ju men varför syns det mer på det som redan är ljust än det som är lite halvljust och ska bli ljust.
Åh, suck. Jag får väl prova igen nästa vecka med något annat trick. För såhär kan ja inte se ut.


Ne Nina jag minns inte det alls :P Jag har inte ens en aning om vart det sitter!!  haha!


Jag har gjort två stycken sidor till i scrap boken idag, påsk och BD partyt. Gött, hur nice som helst!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk på att inte trixa för mycket med ditt hår.



Rickard Wolf "du ser ut som 70 när du är 40".



Puss

2008-09-19 @ 15:30:24
Postat av: nina

nä de e klart de e dej ja pratar me de hade ja väl kunnat lista ut att inte du kommer ihåg ;) men ja kommer ihåg.. haha... älskar dej. skynda dej hem.... på torsdag får vi veta :D

2008-09-19 @ 22:04:35

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0