Nä nu orkar ja inte mer


Jag ska slinga mitt hår på rasten! Jag orkar inte med det längre. Jag skiter i om jag måste göra det själv, för det ser skit ut. Jag vet att håret inte är allt, men att behöva gömma det och aldrig ha utsläppt är inte skoj. Så det ska fixas på rasten!


Men lilla syster, klart du kan önska dig en scrap book! Grejen e ju bara att jag kan inte göra klart en till dig, och jag kan inte köpa allt innehåll eftersom jag inte vet va du ska klistra in där. Men självklart kan jag köpa en bok, det finns massa fina startpaket!


Meh Amanda, du vet ju vad ja vill bli?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Neej, de vet jag faktiskt inte alls... de fanns så många alternativ alltid. Fast när du snackar London kan jag ju gissa mig till ett svar...

2008-09-18 @ 15:59:12
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: syster

jag menar att du skall göra en till mig när du kommer hem med kort på oss

2008-09-19 @ 10:52:15

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0