Onsdag kväll..


Tiden går fort som tusan nu tycker jag!

Jag har några små saker bara att skriva om, som inte hör ihop riktigt med varandra. Ja, ni förstår när jag skriver.


Jag framkallade lite bilder idag till min scrap book, hittade den perfekta framsids bilden.

Jag fick brandlarmet att gå igång idag när jag lagade mat, jag hatar mig själv och jag kan inte laga mat.

Jag pratade med min mor idag om framtida utbildning och så, blev ännu mer taggad att börja plugga!!
Förklarade också vad ja skulle bli när jag blir stor, stackars mamma :P Men jag är glad att hon inte skrattar åt de iaf.
(Fasst de kanske hon gör bakom skärmen)

Jag har kikat runt på nätet och hittade en sida för svenskar i england, läste massa kul och ser verkligen framför mig hur jag kommer stortrivas där (om många år).

Jag förstår också lite mer nu att om jag vill bli det jag drömmer om måste jag verkligen kämpa. Läskigt men samtidigt spännande.

Jag ska snart hoppa in i dushen, är svettig och äcklig.




Puss och kram!



58


Kommentarer
Postat av: syster

På tal om scrapboking lr hur det stavas så önskar din syster det i 30års present från sin lilla syster.. Hihi pössssssss

2008-09-18 @ 09:51:32
Postat av: mamma

Maten kommer du att fixa så småningom. Jag har också fått brandlarmet att gå igång många gånger hemma. Men man lär sig av sina misstag.



Och du, jag skrattar verkligen inte bakom skärmen. Jag är världens stoltaste mamma till vilket yrke ni än väljer.



Puss.

Mindre än 3 månader kvar.

2008-09-18 @ 12:23:24
Postat av: amanda

Vilket yrke?



Nyfiken

2008-09-18 @ 14:50:48
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: nina

på tal om brandlarm, kom du inte ihåg hur många gånger ja fick brandlarmet gå igång när vi bodde i kungsbacka ;) saknar dej

2008-09-18 @ 21:47:22

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0