Söta kommentarer


Tack Amanda och Nina. Ja, nu är jag glad idag med :) Det är lite mysigt att få läsa lite sånt på morgonen.


Jag talade med mina käre värdmor (haha?) angående hostels dagarna innan jag åker hem, och jag fick precis det svar jag ville  ha. Att jag inte skulle boka, för om det går bra med den nya au pairen så kan jag bo hos familjen dom sista dagarna. Men så påminde jag henne faktiskt om att hon tyckte det var jobbigt när både jag och Marlene var här samtidigt. Men hon sa att kan den nya au pairen rutinerna när jag kommer, så blir jag väl mer som en gäst då. Hon funderade lite men hon sa att ja inte skulle boka någonting. Den nya au pairen här faktiskt varit här i en månad när jag kommer tillbaka.
Men, vi hoppas på det bästa! Jag tror det kommer gå fin fint.

Räknar man på det så tjänar jag ju. Hostel kostar 75 för tre nätter. Åka in till stan kostar 7 en väg gånger 6 = 42.

Jaja! Herregud de ordnar sig. Jag fick iaf svaret ja ville ha.


Idag kommer det bli första dagen som jag är ensam hemma på ganska länge, 1 timma mitt underdagen har jag. Skönt. Dom smygstartar bara lite med grabben nämligen, så det inte bara blir pang på med en gång. Imorgon är det hel det, 3 timmar ledigt mitt på dagen. Slappt? jaaa.

Men jag vet att Lisa har något i tankarna :P Lite jobb på lördagar tror jag nog! Men det återstår att se :)


Puss å kram, nu ska ja gå påt toa! Den har varit ockuperad i en halvtimma och då får man så snällt vänta. (Längtar efter MIN toa, vad ni än säger kommer den alltid vara min)


Kommentarer
Postat av: mamma

mmm, den blir lite min nu med. För den blir "skit" snygg när den blir klar.



Puss

2008-09-11 @ 18:03:44

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0