Tisdag!


2 dagar kvar sen är jag ledig, i en dag. Då ska jag sova, hela dagen.

Igår kväll skulle jag slutat tio, men efter jag sa det till David 10 i 10 så skrattade han bara åt mig och sa att jag måste jobba över. Jag blev pissigt jävla sur. Filofax försökte muntra upp mig men lyckades inte särskilt.

Så, klockan kvart i 12 var vi färdiga. Och jag gjorde klart för både David och filofax att det  här händer inte en gång till, att jag tycker inte det är humor när någon skrattar mig i ansiktet och säger att jag måste jobba över. Fick lite alone time med filofax så jag sa till honom att jag vill att dom säger till mig i början av passet att ja måste jobba över, för dom visste mycket väl hela tiden att jag skulle göra det. Men eftersom dom skiter, andas och äter deras jobb såhar dom väl svårt att förstå att ja inte kunde bry mig mindre om hotellet. Jag vill bara jobba.
Men efter jag förklarat för filofax så säger han till mig "Vet du vem du pratar som?" Nej svarar jag.. "Tjorven!".
Nu går jag, sa jag. Lyssnade han ens på mig? Åååh, vilken jubelidiot.

Nu har jag iaf tagit en dush, som var välbehövd. Ska jobba det segaste passet idag, från 13-23. ORKA! Nu e jag trött. Torsdag är mer än välkommen, så jag kan orka med resten av månaden. Men det är sjukt vad tiden går fort, bara några dagar kvar sen är det Maj! Wiho!!

Ska snart ner och äta lunch. Degar lite i min hybel först.

Puss och kram!!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0