Sandefjord



Ni kan kika in Restaurant SMAK här, där jag kommer att jobba det närmsta året om allt går som planerat.


Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Pantade burkar för 60 spänn förut, inga som var mina men vi har ju såkallade städ veckor här, och det var min tur.
Jag och Sara kikade på en skräckis som var lite annorlunda än andra skräckisar. Väldigt bra faktiskt, The last house on the left heter den.

Imorgon ska jag träffa Ulla, för lite saker som vi ska fixa. På torsdag är jag ledig så då ska jag och Sara till Odda och handla gotti saker för Emma och Rebecca kommer på kvällen och stannar över helgen. Ska bli kanon verkligen!!

Är väldigt trött på mitt jobb nu, eller iaf att alltid vara arg på jobbet. Det är inte kul, när man jobbar ihop med vissa som är idioter och när man får jobba längst av alla bara för att jag kan allt. För gör inte jag det så blir det inte rätt gjort. Ibland känns det som att man vill vara dum och korkad bara för att slippa undan saker.
Det är nämligen så att två polack tjejer tycker väldigt illa om mig, och klarar inte riktigt av mig. Och jag klarar inte heller av dom två. Jag försöker att inte köra samma egoistiska stil mot dom men det är väldigt svårt att låta bli ibland.

En gång tex så hade jag en station, men var tvungen att ta ett annat bord på en annan station. När middagen var färdig och allt var klart på den andra stationen som jag inte hade, så var det undanplockat och föreberett till frukost på alla bord utom mitt. Så dom släckte ner och sa att allt var färdigt, men när Faksvåg sa att mitt bord inte var färdigt sa dom bara "But that is Martinas table..?".
Dom kan ju bara hoppa av skolan och börja jobba med kontor utan människo kontakt överhuvudtaget. Vad gör men ens i den här branshen när man tänker så?
Som idag så hade jag tagit bort allt skit på mitt bord, så jag började på en dom här två tjejernas bord och ta glas.Så jag fyllde brickan men ställde den sen på bordet för jag skulle göra något annat.
När jag kommer tillbaka är allt borta på deras bord, men brickan jag fyllde stog på ett av mina bord.........
Varför?
Jag hatar det verkligen!!!

Gud vad jag vill härifrån, ska bli skönt att komma till ett ställe där dom har krav på dom anställda.

Tack för mig och mitt klagande.

Sov gott puss å kram

Kommentarer
Postat av: Helena och Andreas

Stället ser ju kempe great ut att jobba på =)

Duktiga du =)

2009-08-19 @ 09:24:12
Postat av: Jennie

Du är grym ! STORT grattis, så glad för din skull :) När drar du dit ?.. Hinner man få hem dig för update tro ? Pyhtelipyh

2009-08-19 @ 19:49:42
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: farsan

har du klämt fingrarna förlorar tangentbordet ingen ström förlorat synen eller orkar du inte göra ett jävla skit man kan undra

2009-08-30 @ 20:17:17
Postat av: farsan

är den här sidan nerlagd????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2009-08-31 @ 17:10:10
Postat av: Syster

Dags för lite ny skrivning lr vad tror du

2009-09-02 @ 20:50:17

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0