Sammanfattning


Jag ska försöka få med så mycket som möjligt av vad som hänt den senaste tiden, i ett inte allt för långt inlägg.

Amanda har varit här i helgen, hon kom i fredags och jag hämtade så snällt upp henne i Göteborg. Vi piffade till oss hemma innan vi åkte till Kungsbacka och väntade på Lotta och hennes syster + hennes kompis. Vi åt på Mammas pasta - GOTT! Det var jätte trevligt faktiskt, mätta och belåtna var vi när vi gick.

I lördags åkte jag och Amanda in till Göteborg, shoppade lite och fikade lite. Det var jätte mysigt, men huu så kallt!
Vi åkte sen hem och gjorde iordning oss, skålade med lite cider och åt lite hemlagat innan Carro kom och hämtade oss. Därefter åkte vi till Lotta och tjejligan kom dit och vi förfestade, spelade kort spel och var allmänt högljudda :)
Vid 12 åkte vi ner till stan, Amanda fick se vad Kungsbacka hade att erbjuda. Men det var riktigt roligt måste jag säga!

I söndags vaknade jag och var dödstrött, men efter 2 samarin och 1 alvedon senare var det faktiskt helt okej. Styrde in mot Göteborg för en sista gång då Amanda skulle shoppa det sista och sedan ta tåget hem.

Efter det åkte jag hem till Nina, snackade lite skit och tittade på Vanessa. Brummade ner till dom tre bakfullaste människorna i stan - Lotta, Susanne och Ida. Det var kul, retades lite.

Jag har varit lite depp, eftersom lönen försvann lika fort som den kom. Men jag får bara bita i det sura äpplet och jobba vidare, nu är jag iaf inskriven på Vikariepoolen och dom ringde redan imorse och jag fick jobb idag. Imon är det också provjobb på Tio pepe, lite nervigt men vi får väl se. Hade varit skönt att ha några fasta timmar i månaden så man vet med säkerhet att jag får lite i lön.
Nu gäller det att spara iaf, för ska jag  ha råd att åka hösten 2010 så gäller det verkligen att spara! Och om jag vill åka. Det är nog det enda som finns i tankarna!

Annars har det inte hänt mycket annat, tänkte ringa Norge imorgon. Bara för att ringa liksom, jag är ju säker på att jag inte kommer få det även om jag ringer men ringer ja inte så vet jag inte.
Mycket utgång det senaste också, hoppas jag får helgjobb på tio pepe så kan jag inte slösa pengar :P

Allt löser sig, ibland känns det hopplöst ibland känns det helt okej. Igår var nog värsta dagen på länge, men idag e de bra igen.

Ha det så bra! Så hörs vi snart.

Kommentarer
Postat av: Nina

hur gick de på tio peppe ida?

2009-02-11 @ 23:52:37
URL: http://ninisen1988.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0