Syster yster!

Nu sitter jag här hos Maddis, lyssnar när hon pratar i telefon. Skoj! Idag har jag jobbat, på Särö Förskola. Jag har varit där innan men nu var jag på en annan avdelning, poolen ringde imorse kvart i 7 och allt jag fick fram då var nästan bara "Ja, ja! Jag vill jobba.". Det gick jätte bra, det blir väl en vana efter ett tag att komma till nya ställen hela tiden. Men förhoppningsvis blir det lite samma ställe.
Igår provjobbade jag på Tio pepe, det gick väl bra. Var lite ovan och dom som jag skulle jobba med visste inte ens att jag skulle komma. Gjorde väl så gott jag kunde, men det var kanske 10 pers som redan provat och han sa att det var 50 till som ville prova så jag tror inte jag får det. Jag gråter inte floder om jag inte får det, jag har ju vikariepoolen och det känns som att hon kommer ringa mig ganska mycket.
Det känns bättre med jobb osv nu, äntligen är jag med i poolen!!


Ikväll ska jag sova hos min syster, och imon kväll också. Det ska bli mys, och ganska händigt imon med eftersom jag ska gå ut. Krypavstånd som man kallar det. På lördag blir det mys med Sara.
Hoppas jag får jobba imon också, annars får jag nog ta och säga hej till Nina och se hennes nya frill!! Hon har ju också skaffat lugg ;)
Lilla Lottisen ska jag ringa nu också !


Ha det så bra, så hörs vi!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0