Natti natti


Idag mina vänner har min rygg börjat bråka med mig igen. Jag fick kämpa mig till jobbet förut, men fick sluta tidigare som tur var. Det känns bättre nu, men har smällt i mig någa tabletter för att dämpa smärtan.

Ikväll festar alla, a l l a !  Men själv sitter jag här på mitt rum och ska sova. Känns jätte bra. Men imorgon är det min tur! Det ska bli riktigt skoj, även om det händer varje helg.

Det är inte mycket som händer just nu, har skickat iväg ett CV till Hemsedal. Ska få några nummer av Linn som jag förhoppningsvis kan få nytta av, lite olika jobb och boende i Hemsedal. Hoppas verkligen på att detta funkar nu!
Jobbet är helt okej här, det är väl då det händer något. Träffar människor på jobbet, Terje som e världens roligaste gutt! Men jag kommer vara överlycklig när dom här Polackerna flyr fältet, orkar verkligen inte med dom mer.
Häromdagen blev jag också misstänkt för att sno pengar från hotellet, det var självklart inte så men folk snackar så mycket här så jag spyr snart. Det är värre än Kungsbacka! Helt otroligt.
Men mina chefer älskar mig så jag behöver inte oroa mig, fick ha Faksvåg som referens så det känns väldigt bra.

Men jag kan inte sluta att längta till något annat. .. Ändå får jag ont i magen när jag tänker på att jag ska åka härifrån, alla underbara människor som jag måste lämna :( Men all things must come to an ending.

Snart kommer min mamma och pappa hit och hälsar på! Det ska bli så skoj! Och jag ska få åka motorcykel, det ska bli underbart! Jag fick ju inte åkt en enda gång förra året!! Det ska verkligen bli så himla skoj. Ååååh va ja längtar! Något att se fram emor iaf.

Nästa vecka är morell festivalen, låter väl skoj...?



Nääää nu ska ja sova! Men jag är så uttråkad här till TUSEN. Helt otroligt, får ryck!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men moreller är ju jättegott, hoppas det finns lite kvar till oss när vi kommer.

Puss, syns snart.

2009-07-18 @ 11:02:46
Postat av: Jennie

Och du pratar om min "energishot från hälsokostaffären" när du inte är sen på tabletterna?! ;) haha .

Så det blir Hemsedal istället för Trysil vännen , eller ?

2009-07-18 @ 16:25:19
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Nina och Vanessa

hejsan...

ringde igår men fik inget svar.. hur länge ska du va kvar där o jobba?

K fliyttar ju nu 1 Augusti vilket betyer att ja blir barnledig varannan helg, tänkte ja, lotta o sarah skulle paka tältet i bilen o kanske komma en helg i september...?

har du tid för oss?

Puss

2009-07-22 @ 07:35:41
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/
Postat av: Nina

hade vart tacksam för svar på den kommentaren ;) ahah

2009-07-23 @ 19:25:02
Postat av: Jennie

Hola Jholarn !..

Snabb check , vart se du att dom söker personal i Hemsedal , eller vart får du mailadressen ?.. Hittar ju det icke , blir galen !

Pyyh

2009-07-23 @ 22:20:15
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0