Underbara dag!


Idag vaknade jag vid halv 1, äntligen sovmorgon. Gick och åt lunch med Emma, sen blev det raka vägen ut i solen. Pressade som tusan idag och det känns nu, härligt!

Har också tvättat idag, så jag slipper det imon, då blir det ännu en pressar dag! Får passa på nu för jag hörde att det kommer bli regn hela nästa vecka.

Meddelande till Mamma och Pappa, vecka 31 är jag ledig måndag och tisdag, jobbar bara kväll på onsdagen.


Då får ni ha det så trevligt ikväll, ska ut och sätta mig med Sara en stund. Ledig imon med, YES!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur är du ledig resten av veckan då????

För vi kommer nog inte förrän på onsdag kväll.



Puss så länge.



Ikväll är det grillfest hos Carin. Fullt ös... medvetslös.

2009-07-04 @ 14:45:44
Postat av: Jennie

Nu är det väl ändå på tiden för en uppdatering , du har ju tappat bloggen totalt ! Buuuuh !

2009-07-07 @ 22:50:37
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: mamma

Hörru, nu får du uppdatera. Idag är det den 9 juli.

Puss

2009-07-09 @ 08:11:07

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0