Helgen är över


Nu har dom åkt, min mamma, syster,moster och mormor. Det känns jätte jobbigt, för det blir väldigt tomt och jag vill inte att dom ska åka. Vi hade så himla trevligt och det va så skönt att vara i deras sällskap. Men det måste ta slut någon gång och nu är det bara lite mer än 3 månader tills jag kommer hem. Och så kommer faktiskt mamma och pappa hit en gång innan jag åker hem.
Men men, lika jobbigt är det för det. Förstår precis vad Christoffer menar med att det blir lite jobbigare efter mamma varit här.

Snart ska jag äta lunch och sen jobba, får försöka komma på andra tankar. Hoppas bara det går bra för dom på vägen hem!

Pusspuss saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej äskling. Det gick jättebra hem. Men oj vilken seg resa egentligen. Saknar dig med och tack så jättemycket för en helt ljuvlig helg. Med mycket skratt, gnäll, skäll och allt det där vanliga. Puss älskar dig. Skickar lite bilder snart.

2009-06-28 @ 23:28:54

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0