Pappa, du skulle varit här!


I söndags kväll anlände 240 Holländare till hotellet, alla var par. Så säg att dom kom hit i ca 120 olika bilar, varav alla var veteran bilar. Mäktigt.




Jag fick tyvärr inte tagit någon bild, men jag la upp en för att visa hur det ungefär såg ut på våran parkering. Bara det att det var 120 stycken.


Vardagen rullar på igen, familjen har åkt. Svettas mer på jobbet nu än någonsin, värmer tar död på mig snart!
Har haft en rolig morgon, mycket att göra men när det är roliga personer som man jobbar med blir det genast mycket lättare.

Ska gå och äta lunch nu, sen har jag ledig hela dagen. Det blir garanterat en lååång kall dush!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med lite andra gäster. Jag bara tänker på hur det var för dom att köra dit??? På alla de snirkliga vägarna och branta backarna. Det måste verkligen ha tagit tid!!



Puss och vi svettas med.

2009-06-30 @ 20:15:47

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0