Lördag


Äntligen helg, det känns som om det ligger ett slags lugn över hela huset. Min katt kom och knackade på när jag sov förut, men till slut gav han upp. Idag händer inte mycket, vet bara att jag ska till Sarah någon gång ikväll och hänga där lite, dom ska ut men inte jag. Min moster och mormor kommer också hit ikväll tror jag, så jag ska väl försöka vara här och umgås med dom lite. Har ju inte sett min kära moster sen jag lämnade henne på flygplatsen!

Jag köpte träningskort i torsdags, så jag har tränat på torsdag och fredag. Känns kanon verkligen! Har bokat spinning imon me. Är rejält taggad, så det ska bli ritkigt skoj!

Någonting har ju hänt med min hy det senaste året, jag har blivit extremt finnig, man kanske skulle kunna kalla det acne. Och som jag köpt olika saker för detta, men det går aldrig riktigt bort. Men eftersom jag kommit hem till Sverige, där luften e lite bättre och vattnet också, så tänkte jag det skulle gå över lite av sig själv. Men icke!
Så nu köpte min mamma något till mig på Apoteket, där jag sedan också köpte en kräm av samma märke. Nu fick jag även köpt en natt kräm, eftersom den andra krämen gör huden torr. Ja, ett väldans vel kan jag påstå!
Men, nu känns det som att det händer något iaf. Det var det jag ville komma till :)


Jag har inte skrivit på länge, för jag har inte känt någon lust eller ork. Jag har inte riktigt det nu heller. Men något får jag skriva.

Imorgon ska jag färga håret hos Sara, och jag ska slinga hennes hår. Jag ska bli blondare såklart, inte den här konstiga blonda jag har nu. Och så börjar utväxten komma.
Sen ska Sara noppra mina ögonbryn i utbyte mot en massage! Haha! De e bra att man kan utnyttja varandra.

Nu ska jag gå upp och äta lite frukost,
ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0