Vår


Har sista snön fallit tror ni?

Jag har varit inne mest hela dagen, startade ett "Band of Brothers" marathon igår tror jag och avslutade det idag. Hur kan man inte tycka om en serie med bara män i uniform? Dessutom när det handlar om andra världskriget, som ni kanske redan vet att jag är intresserad av.
Men  jag var iaf ute en liten stund, tog en promenad och kände på våren. Lite kallt i vinden men solen var mer än välkommen.


Ibland bubblar det mycket saker inom mig. Just nu vill jag bara framföra en idiotisk reklam på startsidan på blogg.se där man kan gå catwalk skola. Att lära sig hur man går! Herregud.. Vilken karriär..
Gud, ska jag gråta eller skratta..


Själv tänker jag mycket på min framtida karriär, för en karriär vill jag ha. Men inom vad? Jag är en funderare, så till viss del tycker jag om att fundera på det. Jag ska inte börja plugga än på några år så det är ju ingen brådska. Framtiden är oviss.
Jag vet inte riktigt hur det går just nu. Jag får lite jobb på vikariepoolen, har pratat med en chef inom handikapps omsorgen som var jätte intresserad. Jag har börjat träna, och tränar flitigt.
Jag mår väldigt bra, det känns bra. Jag har en jordenrunt resa framför mig, och en svensk sommar som kommer bli underbar.


Ni får ha det så bra, så hörs vi!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0