Grillkväll, solsken, gitarr och ostbricka!


Nu bli det tyvärr ett ganska kort inlägg eftersom klockan är kvart i 1 och jag ska börja tidigt imorgon!

Ska bara meddela att allting är finemang här, trivs bättre och bättre för varje dag. Folket är hur roliga som helst och jag lär mig massa fula polska ord varje dag ;D
Igårkväll grillade vi utanför Lytmans (Där vi bor) och det blev massa med folk, tyvärr började kolen glöda vid halv 12 på natten men käk fick vi tillslut!
Framåt 3 på natten gick jag till sängs, när vodkan kom fram. Hörde att många blev väldigt fulla, inte konstigt.

Idag har det varit kanon väder, så jag la mig ute på gräset en sväng. Efter en stund kom mina älsklingar Johan och Christoffer och plinkade lite på gitarren. Så med en otroligt värmande sol, gitarr i bakrunden, kall öl i handen och en utsikt över höga berg och en glittrande fjord var njutningsfaktorn på topp!

Men man kan inte alltid ha roligt! Klockan 19 knallade jag ner till jobbet igen och slet som en tok. Det kanske var att ta i, eftersom jag inte ens hade fått en station, dvs några bord jag ska ta hand om. Så jag gick mest runt och plockade lite disk, fyllde på tallrikar och kaffekoppar och log mot gästerna.


Slutade klockan 22, så jag kilade in till Emma. Hon lagade hemmalagad mat, pasta med pesto. MMMMMMMMMMMM VA GOTT! Sen blev det ostbricka med tända ljus och slutet på "Da vinci koden". En lyckad kväll!

Bilder får ni imorgon, dags att sova! puss å kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Jo men det vet du väl, man måste ju ha tråkigt ibland, så man känner igen när det roliga kommer.



Puss, puss, syns på fredag.

2009-05-13 @ 16:56:45

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0