Vår!


Jag har varit hemma i Sverige en vecka, slappat och spenderat pengar! Ganska mycket av det sistnämnda. Kom tillbaka till Sandefjord för en vecka sedan cirka.
Bor nu i ett större rum på kollektivet, och har dessutom balkong. Det känns toppen!

Våren har kommit hit också, och den är mer än välkommen! I lördags efter jobbet tog jag mig en kall och satte mig på uteserveringen, det var helt underbart. Igår var jag med några från jobbet och gick till bryggan och bara satt i solen.
Sen vandrade vi runt i stan och till slut hamnade vi på en uteservering och drack några kalla!
Kvällen spenderade jag med Monika och hennes kompisar, det blev drinkar, vin och kaffe med bayleys! Mums !

Men mitt i allt trevliga kommer det en sönderslagen kille som var helt blodig, han säger att han blivit rånad och hade blivit tejpad runt händerna och över munnen. Det var ingen vacker syn, men polisen kom och hämtade honom och körde honom till sjukhuset, stackare!!!

Till helgen ska vi på en liten kort semester till Lofthus och se våre där uppe, där är den som vackrast!!

Ha det bra allihopa, puss å kram

Kommentarer
Postat av: farsan

har den här sidan upphört

2010-04-25 @ 20:25:33
Postat av: syster

Uppdatera!!!! Tack:)

2010-04-27 @ 14:47:44
Postat av: farsan

är den nerlagd?

2010-04-29 @ 20:34:01

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0