Det är över nu

Gamla kollegor börjar åka hem till sina hemstäder, det står en stor container utanför jobbet med skräp i, löven ligger på marken och det regnar tamejf-n hela tiden.
Jag har börjat städa och packa, herregud är ett ord som används ganska ofta då. När jag ska få plats mer kläder i resväskan, eller när jag tittar under sängen.
Men det känns riktigt skönt att börja, då känns det som att vi är på väg !
Jag slutade i Tisdags, vi blev färdiga ganska snabbt. Efter jobbet blev det en lite powernap sen fixade jag till mig innan jag mötte upp Nico så tog vi taxi upp till Åsen.
Det blåste storm! Vi hade fixat party tält och en pool som vi skulle lägga ölen i, poolen behöll vi men tälten blåste i princip bort så vi fick sitta inne hos Linda.
Massa lekar, varav en utomhus lek där man är olika lag och har varsin ballong runt foten.
Av 20 pers lyckades jag och Jimmy "överleva", tyvärr var vi inte i samma lag så han slängde ner mig i backen och gjorde sönder min ballong. Min vita jacka blev svart efter det, haha!
Klockan blev väl halv tre, då hade dom flesta gått hem så jag knallade också iväg. Hade sällskap med några lärlingar, men jag och Jimmy var inte trötta så vi gick hem till Håkon och fortsatte festen.
Låg mest och snackade politik och rasism m.m.
Somnade på soffan i någon minut men kände att jag ville vakna hemma, så jag smög mig ut och gick the walk of shame kl halv 7. Bättre det än klockan 11 en onsdag morgon.
Det var en riktigt lyckad personalfest, om det bara hade varit sol så hade det varit klart mycket bättre, men man kan inte få allt.
Idag ska jag fortsätta att städa och packa, lyssnar konstant på låten "Ridin Solo". Jag kommer ha lyssnat sönder den i slutet av den här dagen.
Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0