Tio över tre


Har jobbat över idag. Det var tydligen en smart idé att sätta mig själv på kvällen. Men allt har gått fint ändå, det har varit fjordfestival här i Sandefjord och massor med folk. Stängde inte förens tolv och jag var till och med tvungen att laga drinkar. Vodka/Cola. Lika lätt som det låter.
Men vi har ett gäng ego trippade kockar, blev lite matt när dom trodde att dom kunde gå när dom var färdiga.
Så jag fick hjälp och stackars Kenneth fick stanna kvar med mig när dom andra gick, han e snäll han.

Vad har hänt i veckan då?
Det slog slint i huvudet på mig och jag exploderade och gapade på min kollega. Ganska ovanligt att jag gör sånt, innan hade jag svårt att säga till folk i ansiktet vad jag verkligen tyckte. Men man växer väl på alla möjliga sätt antar jag.
Jag påstår inte att det var kul att gapa, men det kändes ganska bra. Tänker väääääldigt ofta på vad min pappa sa en till mig en gång, "Martina, den sista idioten är inte född ännu".

Då blir det liiite lättare att inte ödsla all sin energi på en person.

Snart är vi färdiga på jobbet, en vecka kvar sedan ska vi städa. På måndag ska jag ha möte med Odd ivar och det kommer bli väldigt intressant och minst sagt kul! Äntligen ska jag få veta vad jag kommer göra till hösten.
Den första flyttar jag ju, och inte långt efter det sätter jag min stora rumpa på en buss och åker mot Göteborg.
Älska Göteborg.

Dax (Stavar man det så?) att sova! Ledig imorgon :)


Kommentarer
Postat av: morsan

Skönt att få tala om vad känner, bara man inte säger massa dumma ord till personen, utan är konkret så är det väl jättebra.

Dax kan även stavas dags. ;). Puss

2010-08-15 @ 09:35:35
Postat av: Nina

Du e ju sååååååå långt bort.. !!

2010-08-19 @ 23:58:30
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0