Sådär ja..

Då var jag färdig med rean, idag köpte jag en kamera och en mini pc, fick även med mig en 320 GB extern hårddisk, samt ett 8GB minneskort.
Så nu har jag suttit ett tag på min nya dator och hittat massa roliga grejer, har nu även hittat en ny funktion där jag kan göra inlägg offline på min blogg och bara föra över dom när jag har internet.
Dessvärre har jag varit tvungen att byta bloggadress för att kunna göra detta, blogg.se är inte särskilt välutbildade och nu är blogspot min nya domän.
martinapalmqvist.blogspot.com
Nästan likadant, det är bara blogspot istället för blogg och com istället för se.
Det tror jag ni klarar av ;)
Så hejdå här och hej på den andra bloggen!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0