Jobbar kväll.. Igen..


Men, det är faktiskt inte så farligt. Jag kan sova hur länge jag vill, har all tid i världen nästan och så får jag 9 av 10 gånger skjuts hem till dörren. Så jag ska inte klaga :)

Här har vi iaf sol, men snön ligger stabilt på marken. Men det går mot ljusare tider :)

Jag pratade med min kära vän Elin igår på skype, det kändes som jag hade hundra frågor men fick knappt fram dom. Hon hade iaf ridit kamel på stranden och sett solnedgången, och hon har sett hajar, bott på stinkiga hostels och sett snygga killar! Otroligt komiskt att hennes fd resekamrat lämnade henne i Perth och drog till Sydney, där han har varit i några veckor, sen åkte han tydligen till ett annat ställe men flög tillbaka till Sydney. Hans pengar börjar ta slut så han åker nog hem om 2 veckor...........
Snacka om att Elin ska vara glad att hon inte åkte med honom! Hur kan man spara så mycket pengar på att dricka upp det i samma stad i flera veckor?

Jag hejar på Elin iaf!!!! :)

Drömmer fortfarande konstiga drömmar. Mamma, mår katterna bra?

Jag kan ju säga att flytta till ett kollektiv kommer inte bli överdrivet annorlunda jämfört med det här, för här knallar dom runt och flyttar möbler klockan 8 på morgonen, och jag hör ALLT!
Jag hör hur barnen skriker, tvättmaskinen, när dom pratar eller lyssnar på musik. Enda skillnaden på detta och kollektivet är 6 500 kronor.

Ännu en briljant ide har slått mig, om jag skulle bo kvar här uppe så skulle jag betala busskort för 360 kronor i månaden. Men nu ska jag flytta närmre stan och behöver inte något busskort. Då kan jag ju lägga dom pengarna på ett gym dom har bredvid jobbet. Tänkte prova en månad, och se hur det känns. Dom har inte många pass, men dom har roliga pass. Kickboxning, Zumba, Bodypump och Ball, sånt där ja tycker e kul. Självklart lite spinning också. Pratade med Lars om det igår och han tror jobbet har någon deal med det gymmet, att man får nya skor eller nått sånt, och det kan man ju utnyttja isåfall.

Jag har verkligen hundra "ideér" just nu, men tänker inte skriva något här för då låter jag nog inte klok. Ni får höra det allteftersom jag faktiskt "gör" "ideérna" ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Katterna mår bra, de gnäller efter kattmat som vanligt. Sigge tror han skall få något hela tiden. Det där med Zumba tycker jag låter "görskoj".

Du kommer att få det toppen på det andra stället tror jag.



Puss puss

2010-02-11 @ 21:28:12
Postat av: e

naw tack sotnos :) ja vi far prata langre nasta gang det blir alltid sa stressigt eftersom internettiden tar slut. Det var kul att snacka en stund ialla fall :) puss

2010-02-12 @ 09:32:17
Postat av: Anonym

Hærligt, jag tror att kollektiv kommer bli kanon bra. Man åker ju inte till norge før att vrida & vænda på sina sista kronor - kollektiv kan sækert vara kul också, træffa nya mænniskor :)

Så, nær skall du komma & besøka din væn ? Får boka in något nær våren børjar komma fram tycker jag ! Hør av mig nær jag får nr så att jag kan ringa :) Pyyyhtelipyh

2010-02-13 @ 12:52:03

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0