Byta jobb?


Kaos är väl ingen överdrift när det gäller dom sista 9 dagarna. Chefer som inte tar ansvar eller bryr sig om sina anställda, men vi däremot måste ta ansvar och jobba över ungefär varje dag!
Det finns en heltidstjänst på vero moda här i Sandefjord, kanske ska söka till den?
Om jag har ett eget företag eller en egen restaurant så kan jag acceptera att jag måste ordna och fixa men just nu så vill jag bara jobba. Inte behöva sätta upp schema eller försöka pussla ihop allt så att det funkar, samtidigt som vissa kollegor är rent av dumma i huvudet.

ÅH! Jag är extremt irriterad och jag ska prata med Gunn imorgon, att det är inte såhär jag har föreställt det överhuvudtaget. Vilket ställe har inte en lista på vikarier eller "ringfolk" så att man inte sitter i klistret. Det är sjukt, dom förväntar sig att vi lever för detta ställer och gör precis allt för att det ska gå ihop medans dom inte ens orkar kolla igenom några CV:n.

Blir helt matt... Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan få mitt jobb på hemköp i särö :D Ja vill ändå inte va kvar där =P haha... O så träffar du ju din syster ofta där me ;)

KOM HEM! SAKNAR DIG!!

2010-03-20 @ 23:33:10
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/
Postat av: Sara

Är det inte dax snart?:)

2010-04-12 @ 22:44:05

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0