God morgon..


Jag gick och la mig innan klockan tolv igår, det har jag nog inte gjort i år iaf. Det är väl säkert för att jag tvingat upp mig själv tidigt för att jag ska jobba! Idag börjar jag inte förens fem, så jag tänkte hinna med lite ärenden.

Ni förstår att min norska deklaration har inte nått mig, vet inte vart den sprungit vägen så jag tänkte kolla det på skatteetaten idag. I och med detta så har jag inte skrivet på något papper av någon form, och jag har inte en aning om ifall jag får tillbaka eller om jag har restskatt.
Det som suger lite extra är att jag faktiskt kunde ändrat lite saker så att jag kunde fått mer tillbaka.

Min socker kur går galant! Förutom att jag har haft ont i huvudet sedan jag började, och mitt huvud brukar aldrig göra ont. Men idag gör ingenting ont så jag håller tummarna!

Jag måste bara tillägga(?) att frukt är så sjukt gott!!!


Snackes !


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0