Hemlängtan


Imorse när jag gick till jobbet pratade jag med mamma och pappa. När jag la på sköljde en våg av saknad över mig och jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna, när jag väl kom in på jobb mötte jag Line och hon frågade hur jag var med mig. Så sa jag att jag saknar mamma och pappa, så kramade hon mig och då brast det. Jag stortjöt, det var skit jobbigt.
Jag har varit utan min mamma och pappa i över ett år innan, men jag tror det är skillnad när det är så nära men ändå för långt på ett sätt.

Annars har allting varit väldigt bra. Snart kommer Elin och det tror jag kommer göra allting mycket lättare, på många olika sätt. Att få umgås med någon utanför jobbet för det första, men också att ha någon.
Jag tittade på en lägenhet i torsdags och den var kanon fin så den tar vi, så vi flyttar in nästa söndag eller måndag förhoppningsvis! Jag kommer nog ännu lite närmre jobb och utanför centrum på samma gång. Det är i ett villaområde, så vi har gräsmatta och affären på andra sidan gatan. Det känns bra, jag tror sommaren kommer bli väldigt bra här :)

För alla som är intresserade så kommer jag vara hemma i en månad till hösten. Exakt varför kan jag inte säga nu, men det är iaf säkert att jag är hemma då. September månad blir det :)

Ikväll, Lördag, så kommer jag att ligga hemma och kolla på film. Jag är ledig i tre dagar nu så det blir städning och packning som gäller. Jag ska nog hinna med att slappa lite också ;)

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: sara

min månad också=). underbara vän tack för smset. du är guld värd. saknar dig mycket!!! kommer och hälsar på dig i sommar!

2010-05-22 @ 18:54:50
Postat av: farsan

det var roligt att att prata på telefon det får vi göra oftare älskar dej

2010-05-22 @ 22:31:32
Postat av: mamma

Vi saknar dig med, ditt "härliga" morgonhumör, ditt mysiga upphoppande i mitt knä, ditt härliga skratt. Vi får väl se till att dom där tågen och båtarna håller ihop, så det går lättare att åka emellan. Puss Puss.

Älskar dig.

2010-05-23 @ 09:14:12

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0