Maj maj måne!


Man ligger som man bäddar.. Eller hur man säger. I vilket fall så bäddade jag inte riktigt okej igår, så nu får jag stå för konsekvenserna.
Jag snackar inte om värre saker än alkohol, men hu så illa det kan vara ibland.

Jag hade iaf en kanon kväll! Fick gå tidigare ifrån jobbet, så jag hämtade kläder hemma sen åkte vi vidare till Marita och gjorde iordning tapas som Filip köpte åt oss. Det blev Quiche, som är som en slags paj fast pytteliten :)
Vitlöksbaguett, jordgubbar, vindruvor, massa ostar och kex :) Och massa bubbel och vin!
Jag har blivit lite småkär i Corona med lime, det är riktigt gott faktiskt.
Sen avslutade vi med lite kaffe och bayleys! Väl ute blev det bara några öl och en irish.

Det roligaste på hela kvällen (nästan) var när vi dansade lite halvlamt hos Marita och hon gör en snabb vändning och puttar till mig så vin skvätter hit och dit! Då säger Filip högt "Men Marita!" och slänger till med armen så han lyckas slå ner sitt fulla glas med vin över hela glasbordet och ner på stolarna och golvet.
Right back at ya!

För övrigt så går min sockerkur bra, imorse vaknade jag och hade en cola bredvid mig. En liten flaska bara, men den svepte jag. Hade jag inte gjort det hade jag nog inte varit kapabel till att skriva nu. Förstår inte hur cola kan ta bort "bakfylla" så. Men fick diskutera med min mamma att detta var inte jordens undergång, nu är det bara till att fortsätta och inte göra det.
Det går så bra så :)


Imorgon ska jag antagligen gå och kika på en lägenhet, den ligger lite mer utanför centrum men är fortfarande bara 5 min till jobbet. Det är bara positivt om den, även om jag inte sett den.
Men priset är detsamma som här, men jag delar istället med en bra kompis iställte för 5 främlingar :)


Nu ska jag fortsätta prata med Mamma :)







Kommentarer
Postat av: Sara

som man bäddar får man ligga ;)

2010-05-10 @ 17:56:09

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0