Barbra Streisand *uuuhuuhuuuhu huu*

Den låten gick på repeat i lördags hemma hos Love, Alex, Martina och Cicci. Först var den riktigt tjötig, den blev den bra, nu är den ännu bättre.
So, whattup?
Igår gick brandlarmet på jobbet, extremt spännande..
Denna veckan är jag inte heller sjuk, så igår blev det Zumba och idag Groovy. Stötte på Alex på träningen så fick skjuts hem, dom bor ca 176,5 meter ifrån vårat hus.
Jag bygger lite på resan dag för dag, ibland sitter jag alldeles för länge in på småtimmarna och vissa dagar orkar jag inte tänka på alla visum, försäkringar, ambassader, packningar, kameror m.m.
Men det är trots allt väldigt lätt att resa i Sydost Asien, visum till Kambodja kan man skaffa på nätet. Vietnam kan man bara åka till deras ambassad i Göteborg.
Thailand ska jag ansöka om 30 extra dagar. Så det blir en del brev skickande!
Jag är fortfarande osäker på rutten, men för att se mest möjliga så vet jag nog på ett ungefär.
Känns som att jag är en skiva just nu, eller en vinyl. Jag ligger och hoppar på samma ställe, jag har liksom stannat. Men i Februari lyfter jag och rullar vidare!
WUNDERUL!
Idag är det tisdag, imon är jag ledig. Nu ska jag ta ett glas vin. Tjo!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det där svarta på bilden längre ner, är ett slags gele, som man blandar med is och sockerlag. Och så dricker man, jättesött. Inte gott.

Visum till Thailand gör du i Göteborg. Det tar 2 veckor ungefär, på högsäsong.

Puss

2010-11-17 @ 01:09:52
Postat av: malin

vad är mammsens blogg då? =)

2010-11-23 @ 18:41:40

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0