I know what's on you'r mind, it will be time for that too. If you hang with me..

Här är det inte mycket som händer. Var ute i Lördags, det var förfest hos grannarna sen dansade vi hela natten! Hur kul som helst. Jag, Elin och Martina var nästan dinousarier på klubben, men vi körde på ändå.
Efterfest till tidig morgon, sen blev det en ost och skink calzone med ketchup, senap och rostad lök. Hahaha!
Mmmmmmmmm....
Nu längtar jag jätte mycket efter mamma. Har inte pratat med henne på hur länge som helst, hinner bara prata en snabbis på msn någon gång då och då.
Tack gode gud för att hon har bloggen och att hon är duktig på att skriva och lägga in bilder är ett stort plus.
Annars har jag inte mer att tillägga, vardagen har sin gång och man jobbar och tränar, försöker komma ihåg att vara vuxen och äta ordentlig mat.
Det är en vana nu, en riktigt tråkig vana. Jag har varit här alldeles för länge, i Sandefjord.
Men så många underbara människor jag träffa :) Det är det bästa med allt igentligen!
(Jag har faktiskt börjat packa för att åka hem över jul... Alla kläder som jag inte använder åkte ner i resväskan, och den har börjat mögla?!? Det är ett tecken...)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0