Pictures

Here we go!
Väntsalen, jag var lite tidig.
Underbar känsla..
Hundar som jagar mig
Mamma med barnen i skolan
Bara liiiite skräpigt på stranden..
Inte så jätte skräpigt..
Små stackars kaninungar med kläder på, till salu..
Väntar på mat på Tavern..
Goda drinkar vid stranden
Majsan och Erik
Lite poolaction
Moppe utflykt, här hittade vi lite roliga saker på stranden.
The Gang
Min oerhört snygga mamma!
Underbart
Maria syr Eriks tröja
Jag och Solen hade lite kvalitetstid med varandra vid poolen.
Footprints in the sand
Jag är suddig lite suddig innan maten.
Marknad
Mat på marknaden
Ännu mera mat
Lite smaskiga drickor
Vet inte vad detta är.. Någon?
Såhär kan det se ut när en krabba har grävt sig ett hål..
Några suddiga människor, väntar på mat!
Dom där båtarna låter som stora traktorer!
Ute och äter, igen.. ;)
Härlig utsikt.
Goda pannkakor till dessert.
Banana Chocolate :)
Maria finslipar på fredagspjäsen i skolan
Massor med hajar!!
Göttar oss vid stranden!
Vi "svalkar" oss i havet :)
Mamma plockar snäckor
En papegoja fisk, eller något i den stilen.
Redo för PARTAJ!
Lite god dricka
Lite golf, Majsan gör sig redo.
The Gang
En fin liten blomma vi fick, god var den också.
Här spenderades min sista dag..
Jag och Maria
Grabbarna hänger i baren.
Härlig utsikt
Erik leker i barnpoolen
På flygplatsen på väg hem.. Vad finns i bilden?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina bilder.

2010-11-11 @ 16:04:33
Postat av: Sarah

Hej!!!

Bilderna ar jatte fina!! Hoppas du har det bra??

Ska du vara i Sverige natt i December??

Jag aker hem den 6:e December..



Ha det sa bra

X

Sarah

2010-11-13 @ 07:19:34

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0