Winter wonderland

Det blir en liten snabbis bara. Men bättre än inget.
Gick tidigt ifrån jobbet idag, kände mig dålig igår och fortfarande idag. Har legat hemma framför tv:n och försökt bli bättre.
Ordentlig magvärk som inte går över, det går vilt till, känns som att jag är gravid (Kan tänka mig).
Försökte få rätt tabletter på apoteket, hon rekommenderade några som inte har hjälpt än så länge.
Jag hoppas på att det går över inatt.
Imorgon ska jag till frisören, ska fixa till min utväxt och få lite snygga ljusa nyanser i kaluffsen (intressant..)
Annars knallar det på, jobbar mina pass och försöker inte att deppa ner mig i kalla, mörka, blåsiga och snöiga tider. Men det är inte lätt.
Det gäller att bita ihop.. 19 februari... 19 februari...
Tänkte få tummen ur och lägga upp lite bilder ifrån Thailand någon dag. Kanske imon.. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte så långt kvar, men det är segt i mörkret.

Puss

2010-11-10 @ 10:11:21

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0