Det är något jag saknar..

Ligger i sängen och försöker att finna ro till att somna, men jag är rastlös. Ligger och tänker på vad det som fattas, varför det kliar i fingrarna och varför jag nästan börjar slita av mig håret.
Så kom jag på det. New York.
Jag saknar det så enormt mycket, mer än jag tror och förstår. Jag vill tillbaka! När jag tänker tillbaka på känslan att gå runt på Manhattan med allt liv och rörelse så fanns det inget bättre.
Det går inte att förklara, speciellt inte till någon som inte varit där själv. Men det är något som fattas, det har gått alldeles för lång tid nu.
Men jag får vänta iaf ett år innan jag åker tillbaka.
♥ Ja, det är något speciellt med den staden ♥

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0