I tok a stroll down the old long walk of the day-aa-ee-aa-eey..

Jag har väldigt ont i mina ben och fötter, jag har också en höft som får lite ryck ibland och även ett knä som krånglar när jag ska sova.
Kanske är min sista tid som servitör nu?
Idag har jag jobbat lite mer än 10 timmar och visst är det härligt att få ihop lite pengar men man ska även göra ett bra jobb. Ikväll i brasseriet var jag inte på topp, jag ville helst bara gå hem och sova.
Men det var riktigt skoj, dels för att vi får ha på oss mycket snyggare kläder än när vi står i kafet. Också för att man tar bordsbeställning, det är skoj att få prata med gästerna.
Förresten så lagar jag riktigt god Irish, bara så ni vet ;)
Men men, jag stortrivs iaf! Skoj med förändring och skönt att få pusha sig själv lite, se vad man går för och hur mycket man kan utvecklas.
På söndag är jag ledig, Sara och Emma ska komma hit då och tvätta kläder. Stackarna, deras tvättmaskin är sönder så idag var dom på sista underkläderna. Haha! Tur att jag är så snäll och lånar ut min :)
Blir väl lite mys och film också, pratade om att laga lite mat och bara slappa. Kanske märks att jag längtar till söndag..? SÖNDAG KOM TILL MIG!
Saknar min mamma jätte mycket. Blir arg när jag tänker på hur länge kvar det är tills jag får träffa henne igen! Ca 127 dagar kvar. Det är länge.
Men jag ska iaf åka iväg till henne och det ska bli underbart. Det första jag ska göra när jag kommer dit är att ta en bodyscrub och en ansiktsmask, sen ska jag ligga på stranden en hel dag och dricka paraplydrinkar och slappa.
Vill åka till massa båtutflykter och snorkelturer, The Beach stranden ligger tydligen nära Lanta någonstans.
Massa som ska kollas in :) Håller även på att kolla upp visum till Vietnam och Thai, det är en del att fixa innan.
Både jag och Elin har bokat biljett nu, hon till Africa och jag till Asien. Samtidigt ungefär, hon åker några dagar innan mig.
Nu går ögonen i kors på mig, vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vad kul att du har börjat komma igång med bloggen lite nu igen, det är ju så kul att följa :)

Jag åker nog upp om två veckor igen, får se hur länge jag stannar. Kan jag så tar jag en sväng till dig, det är ett måste ! Massa kärlek.

2010-10-16 @ 11:17:29
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0