Spring inte så fort, pappa. Vänta på mig..

Helgen försvann lika fort som den kom! Det har inte hänt något speciellt, som vanligt. Igår var det storstädning av huset, härligt!
Idag blev det zumba igen, roligt som tusan! Imorgon är jag ledig.
Min tid upptas ofta av att kolla resebloggar på internet, tips osv men jag letar även efter en ny kamera. Jag vill inte ha en systemkamera för jag tycker dom är alldeles för stora för att ta med sig på en resa, men jag vill kunna ta samma kvalite bilder med en liten kamera.
Då hittade jag den här!
Hmm... Det är ju jul om några månader.. ;)
Sitter även och lyssnar på gammal härlig musik! Klickade mig fram till några härliga klassiker, hittade bland annat denna.
Gråter varje gång jag hör den, man tänker lite extra på sina nära och kära.
Puss och kram sov gott!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0